HTML

Időutazás

2012.01.31. 12:12 Deviáns szinglibolsilibsibibsi

Nem látok a PIPÁtól. A k. nénikéjét a SZOPACS és az ATKA előterjesztőinek és az utóbbi aláíróinak is.  Nagyon remélem, hogy mindannyiukat megbüntetik, mert a szomszédjuk által hallható módon (a.k.a. public broadcasting) fütyülik a zuhany alatt az I Should Be So Lucky-t. Remélem súlyos, millió dolláros pénzbüntetést kapnak egytől-egyig azért, mert felolvasnak egy mesét a gyereküknek.

Félreértés ne essék, nem a kalózkodást védem, pusztán a szándékosan elkövetett túlkapás nincs az ínyemre. Na, jó, védem a kalózkodást. Picit. A következő okból:

Letöltöttem anno a Metro 2033-at, mert érdekelt a cucc, de messze nem volt egyértelmű, hogy elindul-e a gépemen, demó pedig sehol nem volt a láthatáron. Oké, fél évvel később megjelent a demó is, de 2010 tavaszán még úgy tűnt, egyáltalán nem lesz. Szóval, letöltöttem, felraktam, elindítottam, és... átlag 7 fps-t produkált a saját benchmarkja szerint, igencsak lebutított beállításokkal. Szóval, nem vettem meg. És nem is fogom. Apróbetűsként jegyezném meg a készítők kedvéért, hogy a Skyrim sem néz ki rosszul, sőt, és vígan viszi a 25-30 fpst ugyanazon a gépen, közepesnél magasabb grafikai beállításokkal.

Tehát, a kérdésem az, hogy mekkora kárt okoztam, és kinek, a játék nem-megvételével? Továbbá mekkora kárt okoztak volna nekem, ha fizetek érte?

És ne tessék jönni nekem azzal, hogy visszavihettem volna, ugyanis még ha lehetne is élni normál esetben ezzel a lehetőséggel (megnézném... főleg a Steamen, ahol megvettem volna), akkor is, sajnos, a gépem nem teljesíti a játékhoz megadott minimum követelményeket, így még valószínűbb a "hát így jártál, öreg, francnak veszel olyat, amihez nincs géped" típusú reakció. Mi, hogy a Skyrim által megjelölt minimum konfigot sem teljesíti a gépem? Az pedig mégis gond nélkül megy? És akkor döntsd el a leírás alapján, hogy játékot vettél-e, vagy képregényt.

Eh, mindegy. Jobban belegondolva talán lesz hasznuk ezeknek az indítványoknak. Legközelebb, amikora buszon valami balfék fülhallgatójából kiszűrődik a tuc-tuc, úgy sittre vágatom, hogy azt hiszi, időutazást tett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokosmakos.blog.hu/api/trackback/id/tr814032939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása