HTML

Schmitt Pál sokadszorra

2012.01.18. 13:20 Deviáns szinglibolsilibsibibsi

Heh. Éppen arra gondoltam, nekem is be kellene szállni az internetbe, mint Vágási Ferinek, erre kiderült, hogy már beszálltam. Voltak ám bejegyzések is ezen a blogon 2010. decemberének második feléből, tehát elmondhatom, körülbelül egy évente rám jön a pofázhatnék. Ez alkalommal mindenki (ilyen vagy olyan okból) kedvenc köztársasági elnökének plágiumügyének eh, a fogalmazásgátló, szóval - Ez alkalommal mindenki kedvenc köztársasági elnökének plágiumügye apropójából kanyarítok le x mennyiségű percet a munkaidőmből. Cannelonni* bekaphatja. Majd ha ad fizuemelést, akkor otthonról írok. De elkalandoztam.

Szóval, leszögezném, az egész ügy engem tulajdonképpen csak abból az apropóból érdekel, hogy a plágiumvád esetleges bebizonyosodása esetén közlöm a környezetemmel, mostantól szólítsanak doktornak. Érveim: 1. másolni én is tudok; 2. jobb a helyesírásom. Vagy a helyes sírásóm. Mindegy. Nem sokkal, de jobb. Ez bőven ellentételezi azt a tényt, hogy másolni viszont lusta vagyok, így számításaim szerint pontosan annyi jogom lenne doktornak lenni, mint Ittegyschmittkell Pálnak.

Viszont lenne pár javaslatom a - mindenkit emlékeztetnék - olimpiai bajnok** (ezt viszonylag nehezebb másolni) köztársasági elnökünk számára. Amikor beindul a szarszóró ventillátor, akkor 1. ne álljunk elé; 2. ha véletlenül már ott állunk, akkor menjünk arrébb.

Köszönöm a figyelmet!***

 

* Ő a CEO a cégnél, ahol bérrabszolga vagyok. Nem ez az igazi neve.

** A néhol fel-felbukkanó "semmirekellő" és hasonló értelmű jelzők innentől kezdve picit tán okafogyottak

*** ...annak a 2 embernek, aki az elkövetkező 100 évben erre vetődik. Mi van? Kapusok vagytok, vagy mi?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokosmakos.blog.hu/api/trackback/id/tr863573616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása